Regulamin stoisk obowiązujący na Festiwalu Fantastyki Opolcon 2024:
- Na Opolconie 2024 obowiązuje system barterowy oraz stała opłata za stoisko przyjęta w wysokości 150 zł.
System barterowy różni się w zależności od szkoły, w której będzie stoisko wystawcy. Do wyboru są trzy szkoły:
- Zespół Szkół Elektrycznych – możliwość sprzedaży w ciągu trzech dni festiwalu, od piątku (18:00) do niedzieli (13:00)
Barter wynosi
Dla firm równowartość:
300 zł za pierwszy stół,
250 zł za 2, 3, 4 i 5 stół,
200 zł za każdy kolejny.
Dla stoisk handmade równowartość:
200 zł za pierwszy i drugi stół,
150 zł za każdy kolejny.
- Zespół Szkół Ekonomicznych (tzw. „Sleep”) – możliwość sprzedaży w ciągu trzech dni festiwalu od piątku (20:00) do niedzieli (10:00), w tym sprzedaż w nocy; preferowane stoiska które oferują artykuły spożywcze
Barter wynosi
Dla firm równowartość:
250 zł za pierwszy stół,
200 zł za 2, 3, 4 i 5 stół,
150 zł za każdy kolejny.
Dla stoisk handmade równowartość:
150 zł za pierwszy i drugi stół,
100 zł za każdy kolejny.
- Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr 8 – możliwość sprzedaży wyłącznie w sobotę w godzinach 11:00-20:00
Barter wynosi
Dla firm równowartość:
250 zł za pierwszy stół,
200 zł za 2, 3, 4 i 5 stół,
150 zł za każdy kolejny.
Dla stoisk handmade równowartość:
150 zł za pierwszy i drugi stół,
100 zł za każdy kolejny.
- Wymiary stołu to 1300mm x 500mm
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wyboru produktów przeznaczonych na barter.
- Liczba stołów przeznaczona na dane stoisko jest ustalana przed rozpoczęciem festiwalu i nie ma możliwości dołożenia dodatkowej ich ilości w trakcie trwania imprezy.
- Położenie stoiska i rozlokowanie ławek jest ustalane przed rozpoczęciem festiwalu i nie ma możliwości ich zmiany.
- Festiwal Fantastyki Opolcon 2024 zobowiązuje się dostarczyć prąd do stoisk, które wyrażą takie zapotrzebowanie.
- Na terenie festiwalu obowiązuje całkowity zakaz palenia (w tym e-papierosów) i spożywania środków odurzających.
- Wszelkie spory bądź nieprawidłowości rozstrzygane będą przez koordynatorów.
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do usunięcia stoiska z terenu festiwalu w trakcie trwania imprezy, bez zwrotów kosztu barteru.
- Organizator może wykluczyć ze sprzedaży nieodpowiedni rodzaj lub partię towaru.
- Zabroniona jest sprzedaż:
- napojów energetycznych, alkoholu oraz wyrobów tytoniowych oraz e-papierosów;
- broni oraz amunicji do niej w rozumieniu obowiązującej Ustawy o broni i amunicji;
- broni białej z wyjątkiem przedmiotów posiadających stępione krawędzie: noży, egzemplarzy broni białej, treningowej i replik broni improwizowanej, pod warunkiem, że są one przenoszone w sposób niestwarzający zagrożenia dla innych uczestników;
- materiałów wybuchowych i pirotechnicznych;
- substancji łatwopalnych, toksycznych lub drażniących
- towarów obrażających uczucia religijne
- towarów propagujących nienawiść, ustroje totalitarne oraz zakazane prawnie
- Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za zniszczenia bądź kradzieże mające miejsce na terenie stoisk, nie pokrywają kosztów związanych z zaginionym towarem. Jednak w przypadku bycia świadkiem takowych zdarzeń, zobowiązują się wyciągnąć odpowiednie konsekwencje.
- Nocleg na terenie festiwalu jest zapewniony dla wszystkich wystawców wyrażających takie zapotrzebowanie.
- Zabrania się używania na terenie festiwalu środków odurzających, otwartego ognia, ostrej broni białej. Nieprzestrzeganie punktu regulaminu będzie skutkowało z natychmiastowym usunięciem z terenu festiwalu.
- Termin zgłoszeń trwa do 30 czerwca 2024 r. (do godziny 23:59), organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia zgłoszeń.
- Rozpatrywanie zgłoszeń zakończy się maksymalnie do 16 lipca 2024 r. Organizator skontaktuje się mailowo ze zgłaszającym z informacją o przyjęciu lub odrzuceniu.
- Wystawca po otrzymaniu pozytywnej informacji o przyjęciu stoiska ma 14 dni na opłatę opłaty stałej na konto podane w mailu o przyjęciu stoiska
- Dane do faktury zostaną wystawione na podstawie danych przekazanych w zgłoszeniu.
- Opłata stała nie jest zwracana w momencie rezygnacji z wystawienia się na wydarzeniu.
- W momencie niewpłacenia opłaty miejsce przepada i jest przyznawane stoisku z listy rezerwowej. Wystawca otrzymuje mailowe potwierdzenie o odrzuceniu stoiska ze względu na brak wpłaty opłaty.
- Formularz zgłoszeniowy jest dostępny na stronie internetowej festiwalu.
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu z jednoczesnym poinformowaniem o tym wystawców.
- Przesłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu ogólnego Festiwalu.